
Czy zastanawiałeś się, jak lepiej analizować konkurencję na Amazonie?
Nowa funkcjonalność w narzędziu Product Opportunity Explorer pozwala na zdobycie cennych informacji na poziomie ASIN, co może być kluczowe w strategii rozwoju Twojego produktu. Jak skorzystać z tej funkcji, aby poprawić swoje wyniki sprzedaży?
- Przejdź do sekcji „Growth” i wybierz „Product Opportunity Explorer”. To pierwszy krok do analizy konkurencji.
- Wprowadź ASIN swojego konkurenta. Dzięki temu uzyskasz dostęp do dokładnych danych dotyczących jego oferty.
- Analizuj metryki. Zwróć uwagę na liczbę ofert, średnią cenę, zakres cen, trendy BSR oraz liczbę kliknięć w ostatnich tygodniach. Te informacje pomogą Ci zrozumieć, jakie strategie stosuje konkurencja.
- Obserwuj wzrost kliknięć w ciągu ostatnich 90 dni. To wskaźnik, który może wskazywać na rosnące zainteresowanie produktem.
- Sprawdź pokrewne produkty w swojej niszy. To może pomóc w identyfikacji nowych możliwości lub trendów, które możesz wykorzystać w swojej ofercie.
Wykorzystanie narzędzia Product Opportunity Explorer może znacznie poprawić Twoje badania rynku, umożliwiając lepsze podejmowanie decyzji. Pamiętaj, że wiedza o konkurencji to klucz do sukcesu.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami.