
Jeśli zarządzasz kontem z ponad 200 SKU, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest skuteczne dotarcie do klientów. Kluczem do sukcesu jest staranne badanie słów kluczowych. Oto kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w tym procesie.
. To pozwoli Ci zastosować odpowiednie słowa kluczowe w wielu produktach, zwiększając efektywność.
: Jeśli Twoje konto ma aktywne kampanie reklamowe, zacznij od analizy raportów dotyczących wyszukiwanych terminów. Dzięki temu zidentyfikujesz, które
- słowa kluczowe już generują ruch i sprzedaż.
- Wykorzystaj istniejące dane
- Reverse ASIN Search
- Grupuj swoje SKU
- Analizuj dane sprzedażowe
- Priorytetyzuj produkty o wysokim wpływie
- Iteruj na podstawie wyników
: Dla produktów, które sprzedają się dobrze, przeprowadź wyszukiwanie odwrotne ASIN. Dowiedz się, na jakich pozycjach znajdują się Twoje produkty i jakie mają słowa kluczowe z odpowiednim wolumenem wyszukiwania, aby wykorzystać je w swoich reklamach.
: Podziel podobne produkty (np. kosmetyki do pielęgnacji skóry, makijażu) w celu uproszczenia procesu badania słów kluczowych
: Jeśli masz dostęp do raportów biznesowych, pobierz je, aby przeanalizować dane sprzedażowe na poziomie nadrzędnych ASIN. Oblicz, jaki procent całkowitej sprzedaży generuje każdy produkt i skup się na tych, które mają największy wpływ na sprzedaż.
: Skoncentruj swoje wysiłki na najlepiej sprzedających się produktach. Wykorzystaj metody badania słów kluczowych, takie jak analiza wyszukiwanych terminów, aby maksymalizować efektywność tych kluczowych produktów.
: Gdy kampanie są już uruchomione, monitoruj, które słowa kluczowe przynoszą najlepsze wyniki i dostosuj swoją strategię słów kluczowych w oparciu o te dane, koncentrując się na tych, które przynoszą najwyższy zwrot z inwestycji.
Stosując te kroki, możesz efektywnie zarządzać badaniem słów kluczowych dla dużych kont i optymalizować swoją strategię reklamową.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami.